stycznia 08, 2014

FAUX FUR COAT

Dzisiaj oprócz zdjęć w moim ulubionym, futrzanym płaszczu mam do Was jeszcze kilka pytań.
Zastanawiałam się czy nie wprowadzić na bloga nowego typu postów. Myślałam o takim cyklu 
"fashion icons" , w którym opisałabym dla Was moje ulubione kobiety ze świata mody z masą zdjęć ich stylizacji. Mogłabym też częściej dodawać posty z inspiracjami, ale podzielone na konkretne kategorie. Na przykład raz inspiracje tylko z boyfriend jeansami, innymi razem płaszcze. Oczywiście to tylko przykłady, ale bardzo bym chciałą pokazywać Wam jeszcze coś innego, poza moimi stylizacjami. Co o tym sądzicie? Dajcie znać w komentarzach !






COAT - SHEINSIDE / SHIRT - SH / PANTS - H&M / NECKLACE - MOHITO / 
BOOTS- TOPSHOP ( podobne tutaj ) / BAG - PRIMARK 

35 komentarzy:

  1. futerko wyglada na bardzo mile :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sądzę, że jakbyś wstawiała te posty o których mowa wyżej to byłoby to duże urozmajcenie a przy okazji możnaby się dowiedzieć wielu interesujących rzeczy więc jestem na TAK :D
    co do setu to zazdroszczę futerka :c jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite futerko ! :) Ja jestem jak najbardziej za tematycznymi inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że seria o fashion icons byłaby bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Futerko jest niesamowite! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz!

    www.purestyleseeker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ten naszyjnik <3 właśnie takiego poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie futerko! Marzy mi się takie <3 Wyglądasz extra :D

    OdpowiedzUsuń
  9. You look fabulous ! x
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w zimie ogrzewam się tego typu bluzami http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Bardzo mi się całość podoba! A futerko jest genialne ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne futerko! świetnie je zestawiłaś! chętnie poznam twoje inspiracje jeśli chodzi o ikony mody!

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe to futerko!

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja bym chciała zobaczyć post o zawartości twojej szafy, kolekcji biżuterii lub coś takiego ;)
    Świetnie wyglądasz, naszyjnik jest cudny! :)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  15. You look beautiful, love your fur ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Po pierwsze jesteś naprawdę ładna i mega przyjemnie ogląda się twoje zdjęcia!
    Cudowny futrzak, jestem wielką fanką tego typu okryć wierzchnich.
    Co do postów różnych, to też obecnie szukam czegoś dodatkowego i szczególnie spodobał mi się Twój pomysł o stylowych kobietach. Naprawdę ciekawie brzmi!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. płaszczyk i naszyjnik obłędne! Oba chcę ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Futra, moja miłość !
    Pozdrawiam
    http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyny zestaw, zwlaszcza futrzak!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę znakomity zestaw, futerko jest niesamowite :)!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne futro, ładniejszego nie widziałam :)

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna stylizacja. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne futerko! Pięknie wyglądasz, pierwsze zdjęcie jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  24. inspiracje z podziałem na kategorie to dobry pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  25. hej :) mam do Ciebie taką prośbę: czy mogłabyś mi napisać jak zamawiasz ze strony sheinside ? :) bo ja upolowałam sobie tam kilka ciekawych rzeczy ale nie mam pojęcia jak się tam zamawia :)
    z góry dziękuję za odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny jest ten płaszcz! Sama chciałabym taki mieć. Może uda mi się gdzieś na podobny trafić. Poza tym bardzo podoba mi się cała stylizacja. Elegancka i kobieca, można by ją wykorzystać na różne okazje. Ciekawym dodatkiem jest ten naszyjnik. Jest uzupełnieniem tego zestawienia. Co do pomysłu na nowy cykl to jestem jak najbardziej za :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fot I, jesteś piękna. Bardzo Ci pasuje futro. Powinnaś mieć całą szafę futer, najlepiej naturalnych.

    OdpowiedzUsuń